سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون سامسونگ 49N5370

 

تلویزیون N5370 از تلویزیون های 2018 و سری 5 سامسونگ است. این تلویزیون از صفحه نمایش LED برخوردار است. کیفیت تصویر تلویزیون N5370 سامسونگ Full HD است و در کنار تکنولوژی HDR که یکی از تکنولوژی های مهم برای بهبود کیفیت تصویر است و همچنین پردازنده چهار هسته ای، تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای نمایش میدهد. کیفیت صدای سامسونگ N5370 سایز 49 اینچ بسیار خوب است و از سیستم صوتی چهار کاناله با توان صوتی 40 وات برخوردار است. تلویزیون Samsung N5370 هوشمند است و از سیستم عامل اسمارت هاب پشتیبانی میکند. این تلویزیون امکانات هوشمند مختلفی مانند وب گردی، تماشای شبکه های مخصوص فیلم و برنامه های تلویزیونی و ... را در اختیار شما قرار میدهد. طراحی این تلویزیون باریک و شیک است و علاوه بر قرار گرفتن روی پایه میتوانید آن را روی دیوار نیز نصب کنید.

 

 


سینمای خانگی سامسونگ HT-E355

 

سینما خانگی سامسونگ مدل HT-E355 کیفیت صدای عالی را به ارمغان می آورد. می توانید با HT-E355 از موسیقی لذت برده و با خواننده همراهی کنید و یا صدای خواننده را از زمینه موسیقی حذف کرده و خود با موسیقی زمینه بخوانید. به وسیله HT-E355 فیلم، عکس، موسیقی خود را مشاهده نموده و لحظاتی شاد را ایجاد نمایید.

 

 


تلویزیون الجی 65SM9500

 

تلویزیون 2019 ال جی مدل SM9500 تلویزیونی با صفحه‌نمایش تخت از کمپانی ال جی است . طراحی ظریف و بسیار زیبا و کیفیت تصویر SUHD از ویژگی‌های بسیار مهم این تلویزیون جدید ال جی هستند. تلویزیون ال جی SM9500 از تکنولوژی Full Array Dimming برای تولید رنگ های دقیق تر و عمیق تر استفاده می کند. تلویزیون 65SM9500 از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است.

 

 


سیستم صوتی حرفه ای شارپ GX-BT9HX

 

سیستم صوتی GX-BT9HX از محصولات شارپ است که با توان 100 وات پخش و انتقال صدا را به خوبی انجام میدهد. سیستم صوتی شارپ GX-BT9HX به کمک اتصال بی سیم بلوتوث و قابلیت اتصال NFC و پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید و IOS نوسقی تلفن همراه را با کیفیت خوبی پخش میکند. این اسپیکر مجهز به پورت USB است و با اتصال یک فلش مموری به آن میتوانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید و از صدای پرقدرت آن لذت ببرید.سیستم صوتی حرفه ای Sharp GX-BT9HX به کمک تکنولوژی X-Bass صدایی رسا با کیفیت فوق العاده پخش میکند.