سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ماشین ظرفشویی 13 نفره

فروش ویژه ماشین ظرفشویی 13 نفره ایندزیت در بانه
این ماشین ظرفشویی ایندزیت با داشتن ویژگی های خوب و قیمت مناسب می تواند گزینه خوبی برای شما عزیزان باشد. برخی از ویژگی های این ماشین ظرفشویی در ادامه این پست آمده است. هم چنین می توانید سایر ویژگی های این محصول را در لینکی که برای شما قرار داده ایم مشاهده نمایید.

مشخصات کلی
??تولید کننده: ایندزیت
??رنگ: سفید
??ظرفیت ظرفشویی: 13
??سطح سروصدا: 49 دسی بل


?? قیمت تحویل در بانه : 2?130?000 تومان ‌

??معتبر در تاریخ 22 اسفند 1396??

?? هزینه گارانتی: 90,000 تومان (18 ماهه – دارای نمایندگی در سراسر ایران)‏
??‏ هزینه ارسال: برای اطلاع از کرایه حمل تماس گرفته شود.‏

ماشین ظرفشویی 13 نفره

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص خرید ماشین ظرفشویی دارید می توانید با کارشناسان ما در دی جی بانه تماس بگیرید.


خرید ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از جدید ترین محصولات ایندزیت ماشین لباسشویی BWA 71252 W می باشد. برخی از ویژگی های این ماشین لباسشویی در ادامه این پست آمده است.
خرید ماشین لباسشویی BWA 71252 W EU ایندزیت 7 کیلویی سفید رنگ. ماشین لباسشویی ایندزیت BWA 71252 با ظرفیت 7 کیلو و بهمراه 16 برنامه شستشو و خشک کن 1200 دور مناسب شستشوی و خشک کردن لباس می باشد.لباسشویی ایندزیت مدل BWA 71252 W دارای برجسب مصرف انرژی ++A می باشد. ایندزیت از معروفترین و محبوب ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی برقی است و ماشین های لباسشویی و ظرفشویی برند Indesit طرفداران زیادی دارد. کنترلر ولومی در لباسشویی BWA 71252، کار کردن با منوها را راحت و لذت بخش کرده است. قیمت ماشین لباسشویی ایندزیت در فروشگاه دی جی بانه بروز می باشد و شما می توانید با خیال راحت مستقیم از بانه خرید نمایید.

?? قیمت تحویل در بانه : 1?990?000 تومان

??معتبر در تاریخ 20 اسفند 1396??

?? هزینه گارانتی: 90,000 تومان (18 ماهه – دارای نمایندگی در سراسر ایران)‏
?? هزینه ارسال: برای اطلاع از کرایه حمل تماس گرفته شود.‏

برای مشاهده سایر ویژگی ها می توانید از طریق لینکی که برای شما قرار داده شده است وارد سایت شوید. در صورت تمایل به خرید محصول و داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما در دی جی بانه تماس بگیرید.
قیمت ماشین لباسشویی ایندزیت


خرید تلویزیون سونی از بانه

خرید تلویزیون یکی از بزرگترین دغدغه های هر فرد و خانواده ای است. برای خرید تلویزیون باید به نکات زیادی دقت کرد. اندازه صفحه تلویزیون , نوع تلویزیون , دقت تصویر و ... از جمله نکاتی است که باید دقت زیادی به آن ها کرد.
در زیر برخی از ویژگی های تلویزیون سونی X8500E در سایز 55 اینچ ذکر شده است که میتوانید مشاهده نمایید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید به سایت دی جی بانه مراجعه نمایید.
تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X8500E از محصولات 2017 شرکت SONY است. تلویزیون X8500E سونی با سایز 55 اینچ دارای کیفیت تصویر 4K است و تصاویر را با کیفیت مناسبی نمایش می دهد. X8500E دارای اسپیکرهایی با خروجی صدای 20 وات است. X8500E دارای گیرنده دیجیتال می باشد که نیازتان را از خرید گیرنده جداگانه و پرداخت هزینه و اشغال فضای اضافی برطرف می سازد.
قیمت تلویزیون 4K سونی مدل X8500E در سایت دی جی بانه به روز است.
در صورت تمایل به خرید این تلویزیون می توانید به سایت دی جی بانه مراجعه نمایید.
اگر هر گونه سوالی در زمینه خرید تلویزیون سونی از بانه دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


خرید تلویزیون سونی X8500E


خرید ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

سامسونگ با یک مدل دیگر ماشین لباسشویی به بازار آمد. ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ با خشک کن 1200 دور با داشتن امکانات خوب و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین ماشین های لباسشویی در چند ماه اخیر بوده است. برخی از ویژگی های این ماشین لباسشویی در ادامه آمده است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد خرید ماشین لباسشویی دارید می توانید از طریق لینک موجود به سایت دی جی بانه مراجعه نمایید.
خرید ماشین لباسشویی WW70J4373MA/FH به همراه خشک کن 1200 دور. لباسشویی سامسونگ WW70J4373 دارای ظرفیت 7 کیلوگرم می باشد و با توجه به مصرف سالانه حدودا 7400 لیتر آب و مصرف انرژی پایین، دارای برچسب مصرف انرژی +++A می باشد. ماشین لباسشویی WW70J4373 دارای برنامه های شستشو از جمله شستشوی لباس ورزشی، مراقبت از لباس کودک، شستشوی لباس پنبه ای، شستشوی لباس مشکی، شستشوی لباس پشمی و ... می باشد. ماشین لباسشویی سفید سامسونگ مدل WW70J4373MA/FH در هنگام شستشو و خشک کردن لباس تقریبا بی صداست و تنها 72 دسیبل نویز تولید می کند. لباس شویی مدل WW70J4373 تنها 58 کیلوگرم وزن دارد و به صورت روکار نصب می شود. ماشین لباسشویی Samsung مدل WW70J4373 دارای نمایشگر LED می باشد که از این طریق اطلاعات مورد نظر را نمایش می دهد. دیگ شستشوی 7 کیلویی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW70J4373 به شکل الماس و از جنس استیل ضد زنگ می باشد. لباسشویی 7 کیلویی WW70J4373 با ظاهر مدرن و همچنین رنگ سفید خود زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه شما میدهد. قیمت ماشین لباس شویی سامسونگ در فروشگاه دی جی بانه بروز می باشد و شما می توانید با خیال راحت لباس شویی WW70J4373 را از بانه خرید کنید.
https://www.digibaneh.com/samsung-ww70j4373ma-fh.html
در صورتی که هرگونه سوالی در زمینه خرید ماشین لباسشویی سامسونگ دارید می توانید با کارشناسان ما در دی جی بانه تماس بگیرید.


خرید تلویزیون | فروش تلویزیون

خرید و فروش تلویزیون در بانه

فروش تلویزیون با تخفیفات ویژه در دی جی بانه

تلویزیون از محبوبترین کالاهای وارداتی در شهر بانه است. از این رو شما می توانید انواع تلویزیون را در فروشگاه دی جی بانه با کمترین قیمت و با ضمانت های معتبر از سراسر ایران خریداری نمایید. در این گروه تلویزیون های: ال ای دی ، سه بعدی ، تلویزیون اسمارت، تلویزیون های منحنی، تلویزیون های منحنی سه بعدی ، تلویزیون اولترا اچ دی یا 4K ، تلویزیون های OLED و ... در سایز های 24 تا 100 اینچ موجود است. دی جی بانه سعی برآن داشته برای رفع نیاز شما برندهای معتبری همچون:  سونی (SONY)، سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، شارپ (SHARP)، توشیبا (TOSHIBA)، فیلیپس (PHILIPS)، پاناسونیک (Panasonic) و ... را به فروش برساند.اگر می خواهید تلویزیون، میزتلویزیون و لوازم جانبی بخرید. می توانید به راحتی با جستجو در این بخش، کالای مورد نظر خود را انتخاب و با خیالی آسوده از اصل بودن کالا و تضمین بهترین قیمت و همچنین با گارانتی معتبر تلویزیون خود را خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید. و بعد از تست و بررسی سلامت کالا مبلغ آن را پرداخت نمایید.
فروش ویژه تلویزیون سامسونگ - فروش ویژه تلویزیون سونی - فروش ویژه تلویزیون ال جی - فروش ویژه تلویزیون الترا اچ دی - فروش ویژه تلویزیون فورکی
برای مشاهده کامل تخفیفات ویژه نوروزی دی جی بانه روی لینک کلیک کنید

فروش ویژه تلویزیون