سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فر تو کار ایندزیت مدل IFW 6340 WH

امروز قصد داریم یکی از جدید ترین محصولات ایندزیت را به شما معرفی کنیم . فر توکار ایندزیت مدل IFW 6340 WH جدید ترین محصول از سری محصولات فر می باشد . این فر دارای قابلیت های بسیاری از جمله 9 برنامه پخت غذا ، پخت غذا های فریز شده ، قدرت 2200 وات و ... می باشد .
این فر از نور پردازی بسیار زیبا برخوردار بوده و درب آن به راحتی تمیز می شود . همچنین به سبب تهویه مناسب غذای شما یک دست پخت می گردد .
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فر تو کار ایندزیت مدل IFW 6340 WH از وب سایت دی جی بانه می توانید روی عکس زیر کلیک کنید .

 

 

فر توکار

در وبسایت دی جی بانه همچنین شما قادر خواهید بود تمامی محصولات از تمامی برند ها را مشاهده و خریداری نمایید .

 


ماشین ظرفشویی 13 نفره سفید سامسونگ مدل DW60M5010SG

سامسونگ رنگ سفید ماشین ظرفشویی 13 نفره را نیز به بازار فرستاد . این ماشین ظرفشویی که رنگ استیل آن قبلا معرفی شد هم اکنون با همان کیفیت و برای کسانی که به رنگ سفید علاقه مند هستند ، تولید شد .

از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5010SG می توان به بارگیری نصف ظرفیت به همراه شستشو بهداشتی ظروف و از بین بردن باکتری ها اشاره کرد . مدل DW60M5010SG در 60 دقیقه ظروف را به خوبی شسته و خشک می کند . بدین شکل در مصرف انرژی نیز بسیار صرفه جویی می شود . همچنین این ماشین ظرفشویی کم صدا بوده و دارای 3 برنامه شستشو می باشد .


برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ماشین ظرفشویی 13 نفره سامسونگ مدل  DW60M5010SG می توانید بروی عکس کالا در زیر کلیک کنید :

 

 

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5010SG

 

 

 

برای مشاهده تمامی ماشین های ظرفشویی می توانید اینجا کلیک کنید .

 


بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F

نوع : LED
رزولوشن : 4K
سرعت رفرش : 120 هرتز

تلویزیون فورکی سامسونگ مدل Q7F تلویزیون بسیار خوبی است که به عنوان یک تلویزیون 4K به خوبی ساخته شده است و بین سایر تلویزیون های بانه میتوان گفت این تلویزیون سامسونگ خاص است. این تلویزیون تقربیا در هر شرایطی با هر کاربری که استفاده شود عملکرد خوبی دارد. شاید تلویزیون 4k سامسونگ Q7F در دسته بندی خودش بهترین نباشد ولی رنگ ها را بهتر از هر تلویزیون دیگری نمایش می دهد. در زمینه ی پردازش موشن واقعا عملکرد خوبی دارد و کمترین میزان لگ زدن با ورودی های مختلف را دارد و در این زمینه بهترین تلویزیونی است که وجود دارد.در ادامه با بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F همراه دی جی بانه باشید.

بررسی قیمت ها


جهت مشاهده ویژگی های مهم این تلویزیون و هم چنین مشاهده قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ در ابعاد مختلف میتوانید روی سایز موزد نظر خود کلیک نمایید.

سامسونگ مدل 55Q7Fshopping_cart سامسونگ مدل 65Q7F

طراحی منحنی : خیر

اولین مورد در بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F طراحی تلویزیون است. طراحی تلویزیون فورکی سامسونگ Q7F نسبت به طراحی تلویزیون های سال 2016 بسیار بهتر است. با داشتن لبه هایی باریک و ساختار براق، این تلویزیون واقعا زیباست. سامسونگ از OneConnect باکس در این تلویزیون استفاده کرده است. در این فناوری همه ی درگاه های لازم در باکس تعبیه شده اند و کابل ها به باکس وصل می شوند. از طرفی باکس با یک رابط به تلویزیون وصل می شود. کانکت باکس در این تلویزیون بزرگتر از مدل های قبل است. در این تلویزیون هم برای وان کانکت باکس و هم برای تلویزیون نیاز به منبع تغذیه برق جداگانه وجود دارد. این مورد درباره ی طراحی تلویزیون فورکی سامسونگ Q7F کمی سوال برانگیز است ولی ضروری هم هست چرا که تنها کابل بین تلویزیون و باکس یک کابل اوپتیکال است.


برای مشاهده ادامه مقاله روی بررسی تلویزیون سامسونگ کلیک نمایید.



ارزان ترین تلویزیون 4k سونی

خرید تلویزیون ارزان 4k سونی

در خرید یک تلویزیون به چه ویژگی هایی دقت می کنید؟ کیفیت تصویر، کیفیت صدا، قدرت پردازش و یا کیفیت ساخت؟ بیشتر افراد کیفیت تصویر را اولین فاکتور مهم در خرید تلویزیون در نظر می گیرند. شاید شما هم تا به حال عباراتی مانند فورکی و الترا اچ دی را شنیده باشید، اما واقعا این عبارات به چه معنایی هستند؟ منظور از تلویزیون های فورکی تلویزیون هایی است که کیفیت تصویری 4 برابر تلویزیون های اچ دی دارند. اگر تصور می کنید که تلویزیون فورکی سونی بی امکانات و بی کیفیت هستند سخت در اشتباهید. تلویزیون های ارزان الترا اچ دی سونی، از امکانات و کیفیت بسیار خوبی بر خوردارند. در این مقاله با ارزانترین تلویزیون های 4k سونی آشنا خواهیم شد. با دی جی بانه همراه باشید در ادامه مقاله ارزان ترین تلویزیون 4k سونی در وبلاگ دی جی بانه از طریق لینکی که قرار داده ایم.
ارزان ترین تلویزیون 4k سونی

بهترین تلویزیون های 2017 ال جی

ال جی از شرکت هایی است که هرساله تعداد زیادی تلویزیون را روانه ی بازار می کند، شاید بیشتر از سایر شرکت ها تنوع مدل در ال جی بسیار زیاد است و مشتریان با هر سلیقه ای می توانند یکی از مدلهای ال جی را انتخاب نمایند. تلویزیون oled بهترین تلویزیونی هست که ال جی تولید می کند، و همچنین این تلویزیون ها بهترین نوع موجود در بازار هستند. تلویزیون های اولد و ال ای دی ساخت ال جی هر دو از زاویه ی دید بسیار خوبی بر خوردار هستند. پلتفرم های هوشمند قوی ال جی در سال 2017 از نسخه 3.5 سیستم عامل web os استفاده می کند که یکی از بهترین سیستم عامل های به کار گرفته شده در تلویزیون های هوشمند می باشد. در مقاله بهترین تلویزیون های 2017 ال جی به ترتیب سایز، بهترین مدلهای 2017 تلویزیون ال جی را در به شما معرفی خواهیم کرد. برای مطالعه این مقاله و مشاهده بهترین تلویزیون های 2017 ال جی می توانید به لینکی که برای شما قرار داده ایم مراجعه نمایید.
لینک : بهترین تلویزیون های 2017 ال جی